Workshop: Betekenisvolle marketing voor sociale ondernemingen

  • 14:00
  • Backstage Caf√©
  • Workshop


 

Kaj Morel is oud lector identiteitsmarketing en zet zich nu vanuit zijn bedrijf De Zaak van Betekenis en vanuit Stichting Betekeniseconomie Twente in om bedrijven betekenisvoller te maken. Want dat is waar (toekomstig) medewerkers, consumenten en andere stakeholders steeds meer naar op zoek zijn.

In deze praktische en interactieve workshop leer je over de do’s en don’ts voor marketing van betekenisvolle bedrijven. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden legt Kaj ons uit wat wel en niet werkt en gaat hij in op cases vanuit het publiek. Hij neemt hiervoor ondernemer Henk Veldhoff van bouwbedrijf mee, die vanuit zijn eigen ervaring zal vertellen wat deze shift in marketing voor zijn bedrijf heeft betekent.
Een aanrader als je met je (sociale) onderneming de juiste snaar wilt raken!

 

Dit onderdeel is gericht op: corporate, mkb groot, non-profit